در حال بارگذاری ...

در فضای یک کافه،گروهی سیار، شما را مهمان اجرایی خواهند کرد که مکان نمایش "اتللو" را به جای ونیز و قبرس سال 1603، یورکشایر(منطقه ای در شمال انگلیس) سال 2001 فرض کرده است. بیشتر این اجرای دو ساعته بر روی میز بیلیارد انجام می شود.

در فضای یک کافه،گروهی سیار، شما را مهمان اجرایی خواهند کرد که مکان نمایش "اتللو" را به جای ونیز و قبرس سال ۱۶۰۳، یورکشایر(منطقه ای در شمال انگلیس) سال ۲۰۰۱ فرض کرده است. بیشتر این اجرای دو ساعته بر روی میز بیلیارد انجام می شود.

نمایش "اتللو" در یکی از کافه های لندن اجرا می شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، اجرای مدرنی از اثر شکسپیر با اقتباس و کارگردانی "اسکات گراهام" و "استیون هوجت" در حال اجراست.
در فضای یک کافه،گروهی سیار، شما را مهمان اجرایی خواهند کرد که مکان نمایش "اتللو" را به جای ونیز و قبرس سال 1603، یورکشایر(منطقه ای در شمال انگلیس) سال 2001 فرض کرده است. بیشتر این اجرای دو ساعته بر روی میز بیلیارد انجام می شود. بازیگر نقش اتللو "جیمی اکینگ بولا" است که به تازگی در اجرایی خیابانی از "باخشم به گذشته بنگر" ظاهر شده و در این نمایش با کاسیو بیلیارد بازی می کند.
این اجرا در مکان فعلی از 6 نوامبر(16 آبان) آغاز شده، تا 22 نوامبر (2 آذر) ادامه خواهد داشت و پس از آن به اجرای خود در مکان‌های دیگر ادامه خواهد داد.

ترجمه : مینو میرشاه ولد